Membros de Disvalia visitan o Parlamento de Galicia

Foron recibidos polos conselleiros de Industria e Política Social, e polo presidente da Cámara
, os membros de Disvalia viaxaban ata Santiago de Compostela para visitar o Parlamento de Galicia. Facíano en resposta ao convite feito polo mesmo para asistir a unha sesión parlamentaria e visitar as instalacións e a colección de arte.
Despois de asistir como público á última parte da sesión parlamentaria do mércores 21 de novembro, o colectivo era recibido polos conselleiros de Economía, Empregoo e Industria, Francisco Conde López e Política Social, Fabiola García Martínez, así como polo presidente do Parlamento, Miguel Ángel Santalices.
Na reunión, Disvalía expuso as súas inquedanzas en Valdeorras, cambiando impresións sobre diferentes temas. Dende o colectivo valdeorrés agradecen o presidente e aos conselleiros o bo recibimento e atención.


                                    

                                

 
AACESIBILIDAD
Reunión sobre la accesibilidad a la estación de O Barco
La gerente se comprometió a trasladar a Madrid la reclamación de poder acceder a los trenes, que realizan los discapacitados valdeorreses.
José M. Cruz 17/02/2017 09:35 h.

La gerente del servicio Atendo, de Renfe, María López Anaya, viajó ayer hasta O Barco para recoger las peticiones de los socios de Disvalia (Asociación de Persoas con Discapacidade de Valdeorras).
En la reunión, la presidenta del colectivo, Begoña Dacaly secretario Miguel Angel , estuvo acompañada por Laura Quintas Lorenzo, máxima responsable de Discafis-Cogami. También asistieron el senador popular Avelino García Ferradal y el portavoz del grupo municipal del PP, Arsenio Moldes Gómez, así como un numeroso grupo de socios de Disvalia.



 
 
Las personas con discapacidad o problemas de movilidad también recibirán ayuda especializada para subir al tren en la estación de O Barco. Renfe confirmó ayer a los directivos de la Asociación con Personas con Discapacidade de Valdeorras Asociadas (Disvalia) la inmediata apertura del servicio Atendo en la villa barquense, según fuentes consultadas por este diario.

Son dos las modalidades de este servicio que ofrece la compañía. La primera es la permanente, en la que el viajero podrá recibir la ayuda con solo presentarse 30 minutos antes de la salida, y que funciona en Ourense.

| La Concellaría de Promoción Económica, Turismo e Comercio de O Barco, que dirige Irene Dacal Feijoo,  l.


Mercadillo solidario Doce solicitudes de puesto para el Mercadiño de Nadal 11/12/13/diciembre/2015,

VERANO

La asociación Disvalía se suma a la Kermés de O Barco

Compartir en: Facebook Twitter Menéame Chuza!
J.C. - O BARCO - 31-08-2013

La Praza Maior de O Barco será escenario, a partir de las 19,00 horas de hoy, del mercadillo solidario que montará la asociación Persoas con Discapacidade de Valdeorras Asociadas (Disvalía).

La Praza Maior de O Barco, engalanada.
La Praza Maior de O Barco, engalanada.

El colectivo se suma así a la tradicional Kermés, que este año promovieron los hosteleros con la colaboración de la asociación vecinal Porto da Barca. Los asistentes podrán degustar pulpo á feira y carne ao caldeiro.










SAN JUAN  23 DE JUNIO 2013

Queridos amigos y socios!!. Se aproxima San Juan, y Disvalia como 2º año consecutivo, organiza la sardiñada, en el área recreativa del Salgueiral, la noche del domingo 23 de junio de 2013.
Puede participar cualquier persona, requisito impre...Ver más
Foto: Queridos amigos y socios!!. Se aproxima San Juan, y Disvalia como 2º año consecutivo, organiza la sardiñada, en el área recreativa del Salgueiral, la noche del domingo 23 de junio de 2013. Puede participar cualquier persona, requisito imprescindible anotarse, para saber el número total de asistentes y organizarse.  El medio, puede ser a través del Facebook (mensaje privado), nuestro correo electrónico disvaliaval@gmail.com  , o en el local de la asociación (2º piso del Concello viejo), lunes y jueves de 17:00 h a 19:00 h. Prometemos pasar una noche mágica. Os esperamos!! Un saludo.

Hola, buenos días a todos!!. Comunicaros que ya pertenecemos a la federación Discafis- Cogami, ya somos miembros de otras 12 asociaciones más,de la provincia de Ourense.
Un saludo. 

   El lunes 29 de abril   se anuncia la apertura de las piscinas municipales...

reanudamos las actividades en las mismas..                                  

 Natación terapéutica para persoas con discapacidade no Barco  27-11-2012 |

A Asociación de Persoas con Discapacidade da Comarca de Valdeorras e asociadas (Disvalia) ha organizado, en colaboración con la Federación Galega de Persoas con Discapacidade e Iberdrola, un programa de natación terapéutica que se imparte na piscina municipal. Un total de oito persoas, sete mulleres e un home, participan nas clases de natación terapéutica que se imparten durante nove meses en dúas sesións ao mes, sendo os mércores pola tarde. Aínda quedan prazas sen cubrir para as persoas que estean interesadas en participar nestas sesións que pretenden a participación das persoas con discapacidade de concellos do rural, unhas zonas que sempre contan con menos recursos por ser núcleos de poboación dispersos, con dificultades de transporte ou con escasos medios económicos. Este programa permite mellorar a calidade de vida das persoas con discapacidade mediante terapias de auga baseadas no mantemento físico.

Gran marcha da discapacidade o día 2 de decembro, a partir das 12:00 horas polas rúas céntricas de Madrid.

O Comité de Entidades de Representantes de Persoas con Discapacidade en Galicia
(CERMI Galicia) únese á gran marcha en Madrid, convocada polo movemento social da
discapacidade, representado polo CERMI Estatal, para defender os dereitos das persoas
con discapacidade e as súas familias.

IX mercado medieval en Tremiñá

El próximo fin de semana, se va a celebrar el IX mercado medieval en Tremiñá, los días 21 y 22 de julio del 2012, y DISVALIA se va a presentar con las manualidades hechas recientemente, por nuestros socios,que con cariño pondremos a la venta, y espero que os gusten.
También quiero agradecer mucho, la ayuda y colaboración desinteresada de nuestra profe Laura, que sin sus ideas y ayuda, esto no sería posible.

En o barco..

La junta Directiva de DISVALIA, agradece enormemente al Concello de O Barco, la rápida reparación y eliminación de barreras arquitectónicas, en las aceras de la Avda de la Estación nº 3.
Así, la vida nos es un poquito más fácil

                                                                        .

Disvalia participou na realización dunha alfombra floral
11 de xuño de 2012 Cristina Pet
A Asociación para persoas con discapacidade da comarca de Valdeorras, DISVALIA, quixo estar presente na tradicional festa de Corpus, co que participou na realización dunha alfombra floral que estivo exposta na rúa. Durante o sábado estiveron pintando a tiza o deseño do debuxo que querían representar e o domingo estiveron colocando os pétalos de flor por riba da plantilla deseñada
.

--------------------------------------------------------------------------------

La noche mágica, la de San Juan

 La noche mágica, la de San Juan!! y Disvalia quiere celebrarla. La noche del sábado 23, tendremos sardinas para nuestros socios, y cualquiera otra persona que se haya apuntado previamente. Como sabéis, somos una asociación humil...de, y no disponemos de financiación, por lo tanto los gastos son entre todos los asistentes, así que si te animas y estás dispuesto-a a saltar la hoguera,¡¡ te esperamos!!.
Podeis contactar, a través del facebook, por la mensajería privada. disvalia@hotmail.com
Gracias.Ver más